Pre-openingsadvies
Goede dingen hebben tijd nodig
Een hotel voorbereiden om de eerste gast te verwelkomen is een complex en vaak stressvol onderdeel van het ontwikkelingstraject.
Belangrijkste pre-openingsservices in één oogopslag:
- Assisteren bij het definiëren van het gehele pre-opening programmaproces
- Beoordeling van het pre-openingsbudget, geprojecteerde financiële prognoses
- Beheer de samenstelling van geprojecteerde financiële projecties
- Beoordeling en analyse voor de operationele begroting van het eerste jaar
- Beheer van de operationele en ontwikkelingsplanning
- Branding en conceptontwikkeling
- Bijdragen aan de algehele marketingstrategie
- Bewaak de pre-openingsnormen van producten en diensten
- Beoordeling van alle hotelactiviteiten ingediend door de exploitant/aangesteld management
- Beheer de interface met de operator/aangesteld management
- Beoordeel de ontwikkelingsopzet en implementatie van operationele richtlijnen, beleid en procedures
- Ondersteuning bij het opzetten van inkoopsystemen
- Assisteren bij het benoemingsproces van de belangrijkste uitvoerende macht
- Beveel de nieuwste en best practice reserveringssystemen en prijsstructuren aan
- Faciliteren van een vlotte overdracht van aannemer naar de operator/management
Hoe kunnen wij je helpen?